loading...
ایــــکس پــاتوق | خفن تریــن و داغ تریــن پاتــوق در ایــنترنــت
Mr. Rezvan بازدید : 268 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی اتوموبیل رانی اندروید
پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر
آیا آماده به چالش کشیدن مهارت رانندگی خود مسابقات کارتینگ هستید ؟
Championship Karting نام بازی بسیار زیبایی است که با فراهم آوردن دو حالت مختلف تورنومنت و مسابقه ای ، آدرنالین خون شما را بالا خواهد برد !
خود را آماده سازید تا با کنترل دقیق خودرو ، اولین نفری باشید که خط پایان را رد می کنید .
گرافیک بسیار زیبا در کنار بهره گیری از موزیک ها و صدای های هیجان انگیز از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .
***
دانلود در ادامه مطلب

Mr. Rezvan بازدید : 214 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)
    NBA 2K12 FOR PC


دانلود بازی بسیار مهیج مسابقات بسکتبال NBA 2012



کمپانی KSports2 امسال با ارائه بازی NBA 2K12 خود، موفق شده است تا موفقیت خوبی را کسب نماید. سازندگان این بازی مهیج بسکتبال، امید دارند که در سال 2012 نه تنها عنوان بهترین بازی بسکتبال، بلکه عنوان بهترین بازی ورزشی را نیز از آن خود کنند. طبق معمول، هوش مصنوعی بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی NBA 2K11 پیشرفت داشته است و کنترل بازیکنان به سهول امکان پذیر است. روش های دفاع، حمله ها، پاس ها و ... بر طبق آخرین الگو ها از حرکات بازیکنان واقعی برداشته شده است. تعداد طرفداران این بازی در کنسول ایکس باکس هم افزایش چشمگیری نسبت به نسخه قبلی داشته است. برای از بین بردن مشکلاتی نظیر عدم فیزیک مناسب توپ و یا از دست دادن غیر واقعی توپ هنگام دریبل کردن ها، موتور فیزیک بازی برای توپ ها بازنویسی شده است و مناظر طبیعی تری را در لحظات حساس بازی ارائه می کند که به لطف گرافیک بالایبازی، اکشن خارق العاده و تکنولوژی رندرینگ جدید بازی، واقعی تر به نظر می رسند. امیدواریم که دوستداران ورزش و علی الخصوص طرفداران بسکتبال، از این بازی لذت ببرند. منتظر بازی های جدید تر از ایکس پاتوق باشید.



دانلود در ادامه مطلب



Mr. Rezvan بازدید : 648 سه شنبه 30 خرداد 1391 نظرات (1)

يه بازي اكشنو توپ




از میان تمامی جنایات عجیب و غریبی که کره شمالی مستبد انجام داده است، کیم جونگ ایل اقدام به ربودن برخی از شهروندان ژاپنی کرده است تا از آن ها برای آموزش جاسوسان و ساخت فیلم استفاده کنند زیرا هیچ کس حاضر نیست به میل خود و برای انجام وظیفه در Pyongyang ثبت نام کند. DMZ: North Korea یک بازی تیراندازی و تقریباً ترسناک است که شما در آن ماموریت دارید تا به عنوان یک مامور مخفی به این پایگاه نفوذ کنید و با اطلاعاتی که به دست می آورید در حملات هوایی به منفجر کردن تمام پایگاه های نظامی کره شمالی بپردازید.


ویژگی های بازی DMZ: North Korea:
- بازی اشکن سوم شخص شلیک کننده و مرتبط با جنگ های شرق آسیا در کره شمالی
- نمایش کامل محیط اطراف کاراکتر بازی برای درک بهتر موقعیت
- قابلیت کنترل وسایل نقلیه و دستور دادن
- 10 نقشه دقیق برای تصمیم گیری در مورد چگونگی رسیدن به اهداف
- داستان جالب و تخیلی

دانلود در ادامه مطلب



Mr. Rezvan بازدید : 837 شنبه 06 خرداد 1391 نظرات (0)


اينم يه بازي توپ


http://up.vatandownload.com/images/u5sf5uggfjewr2efp5d.jpg



برنامه ی الگوریتم شطرنج ،قدرتمندترین ماشین شبیه سازی شطرنج در دنیا می باشد که حتی شطرنج بازهای حرفه ای را در رقابت با خود به هراس می اندازد. تمام این امکانات با موزیکی دلنشین همراه شده و محیط  هایی منحصر به فرد ، روش های خاص بازی و مراحل خاص جمع آوری امتیاز را به وجود آورده که برای هر گیمری لحظات خوشی را فراهم می کند.

Battle vs. Chess بر اساس ترکیب شبیه ساز حرفه ای شطرنج و یک بازی با گیم پلی اکشن ساخته شده است. همان لحظه که بازیکن تصمیم می گیرد مهره اش را حرکت دهد مهره های شطرنج زنده می شوند و در طول صفحه ی شطرنج حرکت می کنند. اگر در این حرکات یک مربع از خانه های شطرنج پر باشد حالا قسمت اکشن بازی فعال شده و روند بازی را برای لحظاتی در دست می گیرد. وقتی بازیکن ها قونین اصولی شطرنج را رعایت کنند دنباله ای از نبردها در میدان نبرد یا همان صفحه ی بازی شکل می گیرد و شما اتفاقات جالبی را شاهد خواهید بود.

اما صحنه های اکشن واقعی در میدان نبرد اتفاق می افتد. اینجا قوانین شطرنج به طور موقت تعلیق می شوند و تنها هدف در هم شکستن و مغلوب ساختن حریف در یک جنگ تن به تن می باشد. اینجاست که بازی به یک بازیاکشن سنتی تبدیل می شود! تفکر زیاد و بیرحم بودن در این بازی تنها راه پیروزی در آن می باشد. باز هم این نکته را تکرار می کنیم که شبیه سازی شطرنج به بهترین نحو در این بازی صورت گرفته است.





از امکانات بازی میتوان به موارد زیر اشاره کرد :

-    بهره مندی از الگوریتم دسته اول شطرنح
-    ترکیب شطرنج و بازی جنگی
-    6 تخته ی شطرنج مختلف
-    10 درجه دشواری
-    روش های چند نفره ی مختلف
-    انیمیشن های واقع گرایانه با حرکات زیبا
-    و ...





http://up.vatandownload.com/images/xj4xt15s6icgm9xl3rny.jpg

http://up.vatandownload.com/images/qvyzsm0tv1zmsx9blh4n.jpg




سیستم مورد نیاز بازی:


CPU: Intel Celeron E1200 Dual-Core 1.6GHz / AMD Athlon 64 X2 Dual Core QL-60
Video Card: Nvidia GeForce 310 512MB / ATI Radeon HD 3600 Series
RAM (Memory): 1 GB
Hard Drive Space: 1.5 GB
DirectX Version: 9



بعد از اتمام نصب , محتویات پوشه SKIDROW را در محل نصب بازی کپی نمایید.


دانلود بازی به صورت کامل:


حجم : 1.4 گیگابایت


 
		
پسورد فایل فشرده : www.vatandownload.com

part1

part2

part3

part4

part5

part6

خيلي بازيه توپيه


محمد حیدری بازدید : 278 پنجشنبه 04 خرداد 1391 نظرات (0)

Fabled Legends: The Dark Piper یک بازی فکری و Hidden Object از شرکت معروف Big Fish Games می باشد . شما می بایست تا قبل از دیر شدن فلوت زن سیاه را متوقف کنید و او را شکست بدهید . او با استفاده از فلوت جادوییش در حال گول زدن مردم اروپا است و باید با استفاده علائم و شی های مخفی پیدا شده از او ، محل اقامت او را پیدا کنید و او را نابود کنید . این نسخه Collector's Edition و فینال می باشد که امیدواریم از این بازی زیبا و فکری نهایت لذت را ببرید .

 

Fabled Legends The Dark Piper بازي فكري فلوت زن سياه Fabled Legends: The Dark Piper

محمد حیدری بازدید : 278 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

Whispered Stories Sandman یک بازی دیگر از شرکت bigfishgames می باشد که سبک آن Hidden Objec است . به جوان یتیم James کمک کنید تا دوست دختر گمشده اش را پیدا کند . زمانی که جیمز به دنبال او بود ، او دچار طلسم شیطانی Sandman شد . برای نجات دوست دخترش او می بایست طلسم شیطانی Sandman را از بین ببرد . اما از کجا می توانم آن را پیدا کنم؟ با جیمز همراه شوید تا علاوه بر مقاومت در مقابل طلسم شیطانی ، دوست دخترش مری را نیز نجات دهید .

 

Whispered Stories Sandman بازي پيدا كردن اشياي مخفي با نام Whispered Stories Sandman

محمد حیدری بازدید : 284 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

برای این ساعت بازی بسیار زیبا و با کیفیت Stealth Chopper 3D جنگ با بالگرد را برای شما عزیزان دارای سیستم عامل آندروید آماده ی دریافت قرار داده ایم. شما در این بازی باید به نقاطی را که در نقشه مشاهده می نمایید حمله کنید. امیدواریم این بازی مورد توجه شما دوستان قرار بگیرد. هم اکنون می توانید این بازی موبایل را از سایت ایکس  پاتوق دریافت نمایید.

 

Stealth Chopper 3D

قابل اجرا بر روی آندروید 2.2 به بالا

 

 

 دانلود - با حجم 12.7 مگابایت
 پسورد : www.arash98.com ( به کوچک بودن تمام حروف دقت کنید )

کپی برداری تنها با ذکر منبع مجاز است.

محمد حیدری بازدید : 295 چهارشنبه 03 خرداد 1391 نظرات (0)

Alan Wake's American Nightmare یک بازی سوم شخص شوتر و همچنین ماجراجویانه می باشد که شخصیت اصلی آن Alan است . استودیو فنلاندی Remedy سازنده یکی از بهترین و تاثیرگذارترین شوترهای سوم شخص تاریخ یعنی مکس پین، دو سال پیش، بالاخره راه خود را به این نسل از کنسول ها باز کرد. Alan Wake با وجود برخی مشکلات و کمبودهایی که داشت بازی بسیار خوب و متفاوتی بود که در این بازار پر از شوترها و عنوان های توخالی و اکشن صرف، به مدد داستان سرایی عالی و ادغام آن در بطن بازی توانست تجربه ای فراموش نشدنی برای بسیاری خلق کند. از جنگل های تاریک و سرد Bright Falls تا بیابان های وسیع و گرم آریزونا، تفاوت بسیاری وجود دارد، اما نه برای Alan Wake! زیرا که تمام اینها زاییده ذهن خود اوست. نویسنده معروف ما این بار بازگشته تا در کابوسی دیگر به دنبال روشنایی و امید بگردد.

 

| نسخه معتبر و نهایی RELOADED ،‌ برای اولین بار در میان وب سایت های ایرانی |

 

Alan Wakes American Nightmare دانلود بازي Alan Wakes American Nightmare براي PC

 

Mr. Rezvan بازدید : 490 دوشنبه 01 خرداد 1391 نظرات (0)

همان طور که می دانید یکی از هواپیما های جنگنده معروف و قدرتمند که چندین سال پیش مورد استفاده بسیاری از کشور هایی که در آن جنگ بود قرار می گرفت , F16 یا همان Fighter 16 است. این بار از سایت بازی های رایگان بازی جذابی که برای هدایت این نوع هواپیما ساخته شده و F16 Multirole Fighter نام گرفته برای شما کاربران عزیز آماده دریافت کرده ایم. در این بازی شما هدایت کامل یک جنگنده F16 را در دست می گیرید به طوری که بسیاری از بخش های آن از جمله تیک آف , مسیر و جهت ها , سرعت و موشک ها تحت کنترل شما خواهد بود. امیدواریم با دریافت این بازی بسیار هیجان انگیز به بخشی از رویا های خود برسید.

دانلود در ادمه مطلب

Mr. Rezvan بازدید : 1216 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود بازی هواپیمای جنگی MIG-29 Fulcrum

MIG-29 Fulcrum نام یک بازی جنگی هواپیما است که در آن جت جنگنده Mig به ایفای نقش می پردازد. شبیه سازی این بازی نسبت به نسخه اصلی آن کاملا دقیق صورت گرفته است. در این بازی شما می توانید هواپیماهای دشمن را شناسایی کنید و بوسیله تیرها و راکت های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد ، آنها را از بین ببرید. در این بازی دوربین ها و تصاویر مختلفی از زاویه های گوناگون گنجانده شده است. این بازی ۱۵ مرحله تک نفره دارد که شما پس از انجام آن می توانید جنگنده خود را فرود و صعود نمایید. بعد از این ۱۵ مرحله ، شما در ۴۰ مرحله به انجام ماموریت های سنگین می پردازید. شما در این بازی می توانید بر فراز آسمان های اوگاندا، تاجیکستان، جزایر کرلیه، بورما، اتیوپی و …. پرواز کنید.

گرافیک این بازی کاملا سه بعدی و نسبت به حجم آن قابل قبول است. بازی را می توانید از لینک های پایین دانلود نمایید.

MiG-29_Fulcrum




لينك دانلود

http://dl.simorghdownload.com/uploads/MIG-29%20Fulcrum.rar







Mr. Rezvan بازدید : 862 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



بسیاری از افراد هستند که به بازی هایی که سرعت و جنون در آن ها وجود دارد بسیار علاقه مندند. به همین خاطر ما امروز از سایت ای افــ دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need For Speed Most Wanted را به صورت کاملا کم حجم شده در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز قرار داده ایم. داستان بازی از این قرار است که شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست بگیرید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده و به قسمتهای مختلفی تقسیم شده است. هر قسمت از آن را یک دسته از رانندگان اداره می کنند. هر کدام در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهند. در پایان کار نیز با سردسته ی آن ها که قوی ترین و پر سرعت ترین ماشن مسابقه را دارد مسابقه خواهید داد.

اگرچه ممکن است مجبور شوید برای پایان دادن به حاکمیت برخی از آن ها، بجز نشان دادن مهارتهای خود در خیابان، در صحراهای اطراف شهر نیز به رقابت بپردازید. از جمله امکانات تعویض قطعات اتومبیل در این بازی گنجانده شده برای مثال علاوه بر انتخاب یک رینگ ۸ اینچی شما میتوانید با آنالوگ استیک اندازه ی دقیق رینگ را تنظیم کنید تا اندازه ی دلخواهتان شود. واقعا فوق العاده است که تا این حد میتوانید اتومبیل خود را به دلخواه تنظیم کنید. حتی میتوانید باله ی عقب (Spoiler) ماشین را بطور دستی تنظیم کنید و زاویه ی آن را متناسب با سلیقه ی خود تغییر دهید. هرچه در داستان بازی تکنفره جلو میروید، امکانات بیشتری برای ارتقا دادن ماشین برایتان باز می شود.



دانلود در ادامه مطلب


تبلیغات سایت کلیک طلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از قالب سایت راضی هستید؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 259
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 49
  • بازدید ماه : 49
  • بازدید سال : 2,316
  • بازدید کلی : 129,674