loading...
ایــــکس پــاتوق | خفن تریــن و داغ تریــن پاتــوق در ایــنترنــت
Mr. Rezvan بازدید : 194 جمعه 07 مهر 1391 نظرات (0)

***


اين عشق مثل باد صبا منتشر شده‌ست
اين آفتاب در همه‌جا منتشر شده‌ست



مثل كبوتران حرم، سايه‌ي شما
در بيت، بيت دفتر ما منتشر شده‌ست
اين آفتاب شعله‌زده، سمت آسمان
اين آفتاب تا به كجا منتشر شده‌ست



آيينه‌هاي اين حرم از عشق ما پر است
اين آفتاب در همه‌جا منتشر شده‌ست



در اين حرم براي هميشه دعاي ما
در انعكاس آينه‌ها منتشر شده‌ست



حالا هزار اشك، هزاران دعا و بغض

دور ضريح پاك شما منتشر شده‌ست

***

مدیران ایکس پاتوق



Mr. Rezvan بازدید : 545 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (1)



1- شوهر کردن دختر پادشاه

دختر پادشاهي از پدر خود ميخواهد، كه او را تنها به كسي شوهر دهد كه بتواند به پرسشهاي منظوم او پاسخ گويد، بزرگان و اميرزادگان، همه از پاسخ گفتن درمي مانند و سرخود رادر اين راه برباد ميدهند. تا آنكه دلاك كچلي در پاسخگويي به پرسشهاي دختر پادشاه توفيق حاصل مي كند. پرسشهاي آن دختر چنين بود:

من اگر آهوي شده به كوهها بگريزم، چه مي كني؟ 2- من اگر مشتي دانه شده، برزمين ريختم، چه مي كني؟ 3- من اگر گُلي شده بر كوهها رُستم، چه مي كني؟ 4- من اگرسيبي شده به درون صندوقي رفتم، چه مي كني؟ پاسخ آن دلاك كچل چه بود؟






2- خويشاوندي


دو مرد نسبت به هم، دايي وخواهر زاده اند. يعني اولي دايي دومي و خواهر زاده اوست، دومي نيز دائي اولي و خواهرزاده وي مي باشد. چطور چنين چيزي ممكن است؟




3- جهانگردي



جهانگردي توسط قبيله اي وحشي دستگير شد. اما به او اجازه داده شد تا جمله اي بگويد.ولي بدين شرط كه اگر جمله او صحت داشته باشد او را در روغن جوشان بسوزانند و اگر غلط باشد، با تيرزهرآگين مورد هدف قرار دهند. جهانگرد هوشيار با كمي فكر پاسخ داد كه موجب نجات او از مرگ شد. به نظر شما پاسخ او چه بود؟





4- زندان



زنداني داراي دو در است، يكي در آزادي و ديگري دَرِ اعدام. اين زندان داراي دو زندانبان است كه يكي از آنها راستگو و ديگري دروغگوست. خودِ زندانبانان همديگر را به خوبي مي شناسند. در اين زندان مردي محبوس است كه نمي داند كداميك از زندانبانان راستگو، و كداميك دروغگو است؟ به او اجازه مي دهند، از هر يك از زندانبانان كه دلش مي خواهد سؤالي بكند و از پاسخ طرف مقابل بفهمد در آزادي كدام است تا از آن خارج شود. پرسشي كه او بايد بكند تا به آزادي او بينجامد چيست؟




5- لانگرهانس



جزاير «لانگرهانس» در كجا هستند؟





جواب ها در ادامه مطلب


Mr. Rezvan بازدید : 268 چهارشنبه 29 شهریور 1391 نظرات (0)

بازی اتوموبیل رانی اندروید
پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر
آیا آماده به چالش کشیدن مهارت رانندگی خود مسابقات کارتینگ هستید ؟
Championship Karting نام بازی بسیار زیبایی است که با فراهم آوردن دو حالت مختلف تورنومنت و مسابقه ای ، آدرنالین خون شما را بالا خواهد برد !
خود را آماده سازید تا با کنترل دقیق خودرو ، اولین نفری باشید که خط پایان را رد می کنید .
گرافیک بسیار زیبا در کنار بهره گیری از موزیک ها و صدای های هیجان انگیز از جمله ویژگی های این بازی جذاب می باشد .
***
دانلود در ادامه مطلب

Mr. Rezvan بازدید : 247 سه شنبه 28 شهریور 1391 نظرات (0)

حیف نون تو ماشین کنار پمپ گاز منتظر مونده بود یکی بهش میرسه میگه چرا نمیری تو صف گاز میگه منتظرم تا خلوت شه!

***

پاناسونيک پلوپز زده، اونم با سيستم عامل اندرويد
الان اينو به مادرت بگي ميگه اينو کجاي دلم بزارم
ولي خوبه ميتوني روش انگري بردز نصب کني،‌
بکشي بندزاي توش، ته چين مرغ درست کني!:))

***

ممنون از شرکتی که تافت مو رو ساخت من تابستونا به جای اسپری پشه کش تافت رو پشه ها میزنم لامصبا 3 صوته خشک میشن:))

***

وقتی پشت آیفون میپرسی: "کیه؟"
95% مردم میگن "باز کن" ، 5% باقیمونده هم میگن :"منم" !!

***

جوک های بیشتر در ادامه مطلب

Mr. Rezvan بازدید : 202 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

با ما همکاری کنید

***

دوستان با تبادل لینک هوشمند 

با ما تبادل لینک کرده و نام سایت خود را در قسمت

لینک های دوستان مشاهده فرمایید.

لطفا مارا با ادرس 

www.xpatogh.tk

و عنوان

پاتوق خفن ایکس پاتوق لینک کنید

در صورت قرار گرفتن لینک ما در سایت شما 

به صورت خودکار لینک میشوید

Mr. Rezvan بازدید : 310 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

1- اگر اسکلت از بالاي ديوار به پائين بپرد چه مي شود ؟

 

2- ژاپني ها به گوساله چه مي گويند ؟

 

3- فرق بين عينک و تفنگ چيست ؟

 

4- دندان کرسي چه فايده اي دارد ؟

 

5- چرا آب هنگام جوشيدن قل قل مي کند ؟

 

6- اگر قلب کسي ايستاد چه مي کنيم ؟


7- اگر يک زنبور داخل دهان گربه رود ، گربه چه مي گويد ؟

 

8- چرا دوچرخه خودش نمي تواند بايستد ؟

 

9- چطور ميشود چهار نفر زير يک چتر بايستند و خيس نشوند ؟

 

10- چطور مي توان يک پرنده را به راحتي کشت ؟

  

11- چرا بعضي ها نمي توانند يخ درست کنند ؟

 

جواب ها در ادامه مطلب 
Mr. Rezvan بازدید : 200 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

اینجا مغز میطلبه 


معمای جالب اما پیچیده

 

سه نفر برای خرید ساعتی به یک ساعت فروشی مراجعه میکنند.قیمت ساعت ۳۰ هزار تومان بوده و هر کدام نفری ۱۰ هزار تومن پرداخت میکنند. تا آن ساعت را خریداری کنند...

 

بعد از رفتن آنها ، صاحب مغازه به شاگردش میگوید قیمت ساعت ۲۵ هزار تومان بوده.

این ۵ هزار تومان را بگیر و به آنها برگردان
شاگرد ۲ هزار تومان را برای خود بر میدارد
و ۳ هزار تومان باقیمانده را به آنها برمیگرداند. (نفری هزار تومان)
حال هر کدام از آنها نفری ۹ هزار تومان پرداخت کرده اند . که ۳*۹ برابر ۲۷ میشود
این مبلغ به علاوه آن ۲ هزار تومان که پیش شاگرد است میشود ۲۹ تومان
هزار تومان باقیمانده کجاست ؟

 جواب

در ادامه مطلب

Mr. Rezvan بازدید : 213 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)

ایلام انلاین به نقل از جوان انلاین :یک استراتژیست روسی متخصص در مسائل ایران تاکید کرد که امریکا مدت هاست فرصت حمله به ایران را از دست داده است. 
حیدر جمال، کارشناس سیاسی، استراتژیست و رئیس کمیته اسلامی روسیه روز ۲۱ آبان ۱۳۹۰ (۱۲ نوامبر ۲۰۱۱) در گفت وگویی با پایگاه اینترنتی روسی ناکانونه به بررسی دلایل این امر پرداخت که چرا امریکا و اسراییل قادر به حمله به ایران نخواهند بود. 
جمال در ابتدا یکی از مهم ترین دلایل عدم حمله اسراییل به ایران را مخالفت امریکا دانست و گفت: «در خصوص اسرائیل باید گفت امریکا به طور غیر رسمی اعلام و به بیان بهتر به نتانیاهو فهمانده که در صورت پرواز هواپیماهای اسرائیلی به سوی ایران جنگنده های رهگیر امریکایی از عراق اعزام می شوند و انها را وادار به بازگشت می کنند چون واشنگتن به هیچ وجه قصد ندارد جنگی علیه ایران راه بیندازد». 
وی ادامه داد: «خودم شخصا سال ها فکر می کردم امریکا دائما خواب حمله به ایران را می بیند. اما اولا، این ماجرا مربوط به دوران نومحافظه کاران می شده و نظریه انها بوده است، ثانیا، امریکا زمان مناسب برای حمله به ایران را از دست داده و ثالثا، اوباما هرگز خطر یک اقدام غیرقابل پیش بینی را قبل از انتخابات سال ۲۰۱۲ به جان نمی خرد». 
وی درباره تاثیر گزارش اخیر آژانس بر مجموعه بحث ها درباره حمله نامی به ایران اظهار داشت: «گزارش اژانس هیچ نقشی ندارد چون سازمان های اطلاعاتی امریکا، اسرائیل و انگلیس در جریان اوضاع هستند و هیچ نیازی به گزارش ندارند». 
وی سپس به ارزیابی سطح توانمندی های نظامی ایران پرداخت و گفت: «ساخت بمب اتمی در صورت آشنایی با فیزیک و داشتن اورانیوم حتی دریک ازمایشگاه سطح متوسط هم ممکن است ولی مسئله اصلی این نیست. این فقط برای افراد ناوارد جای سوال دارد. سوال چیز دیگری است: ایا ایران منابعی برای دفاع از تاسیسات هسته ای خود، مقابله با حمله احتمالی ودادن پاسخ مقتضی وتحمل جنگ طولانی با دشمنان مجهز به تسلیحات بسیار پیشرفته ای مانند امریکا،‌ اسرائیل یا انگلیس دارد؟ براساس گزارش های کارشناسان امریکایی ایران تا سال ۲۰۱۵ از نظر توان صنعتی نظامی به سطح فرانسه فعلی می رسد. اولا باید درنظر داشت که بعید است امریکا خطر حمله به کشوری مانند فرانسه را به جان بخرد و دوما حتی سطح فعلی توان ایران هم خیلی جدی است». 
حیدر جمال سپس به تفاوت های ایدئولوژيک ایران با دیگر کشورهایی که امریکا تا کنون با آنها وارد جنگ شده پرداخت و گفت: «ایرانی ها با کشوری مانند آرژانتین تفاوت دارند که در سال ۱۹۸۲در مناقشه فالکلند شکست خورد. تفاوت ایرانی ها این است که نگاه دیگری به ارزش های زندگی و مرگ و فداکردن خود دارند. همه کشورهایی که امریکا تا کنون به آنها حمله کرده از نظر معنوی ضعیف بوده اند. به عنوان نمونه صدام حسین را به خاطر بیاوریم. عراق دوران صدام و حزب بعث از مذهب جدا و برنامه رسمی حزب بعث ایجاد جامعه غیر مذهبی بود، دین ازجامعه کنار گذاشته شده و تحصیلات غیردینی به مردم تحمیل می شد و در واقع عامل اسلامی در دوران صدام حالت مخفی پیدا کرده بود. به همین دلیل عراقی ها در زمان جنگ با ایران با وجود کمک عظیم فرانسه، امریکا و دربرخی موارد اتحاد شوروی نتوانستند طی ۸ سال برکشوری که ازهمه سو تحریم و محاصره شده و غیر از کلاشینکف سلاح دیگری در اختیار نداشت پیروز شوند. ولی ایران تنها در برابرتجاوز ارتش میلیونی صدام با پشتیبانی امریکا و اتحاد شوروی و فرانسه ایستادگی کرد». 
جمال ادامه داد: «مهمترین مسئله این است که این کشور برخلاف عراق وخیلی ازکشورهای دیگر ازجمله یوگسلاوی دوران میلوشویچ بلد است، می تواند و اماده است بدون توجه به احتمال نابودی خود با متجاوز بجنگد چون این را رسالت خود می داند. این تفکر کاملا با طرز فکر لیبرال هایی که برای ادامه حیات می جنگند و جنگ از طریق دیگران را ترجیح می دهند تفاوت دارد». 

جمال سپس به موضوع پیشرفت های تکنولوژیک ایران پرداخت و تاکید کرد: «درکل می توان گفت که ایران معجزه فناوری انجام داده است. در حالی که دمیتری مدودف از لزوم نو آوری صحبت می کند ایران به طور واقعی این کار را انجام داده و ایران فعلی از زمین تا اسمان با ایران حتی ۱۰ سال پیش فرق دارد چه برسد به ایران سال های ۱۹۹۲ و ۱۹۹۳. به همین دلیل این کشور چیزهای زیادی برای غافلگیرکردن متجاوزان در چنته دارد».

***

Mr. Rezvan بازدید : 232 سه شنبه 21 شهریور 1391 نظرات (0)


حیف نون میره مسابقات قرآن سوره ی بنی اسرائیل بهش میافته انسراف میده!!!!!!!

***

من با تو صادق بودم، ولی تو با من اصغر بودی

***

اتوبان رو میدن حیف نون رنگ بزنه؛ روز اول ۸ کیلومتر؛ روز دوم ۴ کیلومتر؛ روز سوم ۲ کیلومتر؛ بهش میگن چرا هر روز کمتر رنگ میزنی؛ میگه من بیشتر از این نمیتونم کار کنم؛هر روز دارم از قوطی رنگ دورتر میشم.

***

اس ام اس های بیشتر در ادامه مطلب


Mr. Rezvan بازدید : 485 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

مشخصات کلی
زمانی که نام گوشی چینی را می‌شنوید چه چیزی در ذهنتان تداعی می‌شود؟ مدل کیفیت پایین و ارزان قیمت گوشی‌های معروف؟ گوشی‌های 4 سیم کارت ارزان قیمت؟ و یا گوشی‌های دارای گیرنده تلویزیون؟ مسلما به خاطر وجود گوشی‌های بسیار سطح پایین و البته بی کیفیت با نام چینی در بازار، ذهنیت بسیاری از ما در مورد گوشی‌های ساخت چین فقط به همین مدل‌ها محدود می‌شود. ولی حالا می‌خواهیم شما را با یک کمپانی چینی آشنا کنیم که محصولاتی در سطح جهانی تولید می‌کند و جالب‌تر آنکه تمامی قطعات و مراحل مونتاژ گوشی، داخل کشور چین انجام می‌گیرد. کمپانی هواوی. این کمپانی حالا دیگر به یک حرفه ای تبدیل گشته و با تولید و عرضه گوشی‌های هوشمند قدرتمند، قصد دارد برای خود جایگاهی در بین بزرگان دنیای تلفن همراه پیدا نماید. خواننده نقد و بررسی مدل جدید کمپانی هواوی یعنی U8860 Honor باشید تا بیشتر با این محصول جالب آشنا شوید.
مشخصات کلی :
مشخصات کلی:
فرم گوشی : ساده - یک سیم کارته - وزن : 135 گرم
پردازنده:
Qualcomm MSM8255T Snapdragon 1.4GHz
حافظه:
حافظه داخلی 1024 مگابایت - حافظه رم 512 مگابایت - حافظه رام 4096 مگابایت - قابلیت استفاده از کارت حافظه Micro SD
شبکه های ارتباطی:
3G - GPRS - WLAN - GPS - Bluetooth
صفحه نمایش:
صفحه نمایش لمسی - رنگی خازنی از نوع TFT - اندازه 4.0 اینچ - FWVGA 854 × 480
دوربین:
8.0 مگاپیکسل - دوربین مکالمه ویدئویی - فوکوس اتوماتیک - فلاش
امکانات نرم افزاری:
نسخه v2.3 (Gingerbread), upgradable to v4.0 - جاوا - مایکروسافت آفیس - PDF
سایر مشخصات:
رادیو - هندزفری - قطب نما - باتری 1930 میلی آمپر ساعت - زمان انتظار 380 ساعت - زمان مکالمه 6:40 ساعت


نقدو بررسی در ادامه 

Mr. Rezvan بازدید : 178 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)


مــعــمــای حبه قند

مــعــمــای حبه قند




نكته ي انحرافي هم نداره.


سوال:

10 تا جعبه قند داریم.


هر جعبه از 1000 حبه قند تشکیل شده.


وزن هر حبه قند 10 گرمه.


این وضعیت تو همه جعبه ها همین طوریه ولی فقط یکی از جعبه ها حبه هایی با وزن 9 گرم داره.


یه ترازو داریم که یه بار مصرفه. یعنی فقط میشه یه بار با اون وزن کرد و بعد از اون دیگه از کار می افته.


می خوایم با استفاده از این ترازو و تنها با یک بار وزن بفهمیم کدوم جعبه وزن کمتری داره.


حالا چیکار کنیم؟



جواب در ادامه مطلب
Mr. Rezvan بازدید : 333 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

دانلود برنامه بازار برای اندروید

چندی پیش که نرم افزار بازار  برای حل مشکل استفاده از اندروید مارکت برای ایرانیان توسط شرکت همراه همزبان ایرانیان ارائه شده بود این انتظار می رفت که این برنامه بهبود های بیشتری یابد . هم اکنون نسخه جدید برنامه بازار یعنی Bazar v 4.0.6 را  با امکانات جدید می توانید از سایت پاتوق یو دریافت نمایید . شما با کمک این برنامه قادر خواهید بود تا برنامه های موجود در کافه بازار که در واقع گلچینی از بهترین ها و جدیدترین های اندروید مارکت می باشد به راحتی دریافت و استفاده نمایید . امکانات اضافه شده در این نسخه عبارتند از : امکان ادامه دانلود ( Resume ) ،  امکان اتصال به حساب کاربری در کافه بازار ، امکان خرید برنامه های فارسی ، امکان آپدیت برنامه های نصب شده ، ثبت نظرات کاربران و… می باشند .
دانلود در ادامه مطلب

Mr. Rezvan بازدید : 214 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)
    NBA 2K12 FOR PC


دانلود بازی بسیار مهیج مسابقات بسکتبال NBA 2012



کمپانی KSports2 امسال با ارائه بازی NBA 2K12 خود، موفق شده است تا موفقیت خوبی را کسب نماید. سازندگان این بازی مهیج بسکتبال، امید دارند که در سال 2012 نه تنها عنوان بهترین بازی بسکتبال، بلکه عنوان بهترین بازی ورزشی را نیز از آن خود کنند. طبق معمول، هوش مصنوعی بازی نسبت به نسخه قبلی یعنی NBA 2K11 پیشرفت داشته است و کنترل بازیکنان به سهول امکان پذیر است. روش های دفاع، حمله ها، پاس ها و ... بر طبق آخرین الگو ها از حرکات بازیکنان واقعی برداشته شده است. تعداد طرفداران این بازی در کنسول ایکس باکس هم افزایش چشمگیری نسبت به نسخه قبلی داشته است. برای از بین بردن مشکلاتی نظیر عدم فیزیک مناسب توپ و یا از دست دادن غیر واقعی توپ هنگام دریبل کردن ها، موتور فیزیک بازی برای توپ ها بازنویسی شده است و مناظر طبیعی تری را در لحظات حساس بازی ارائه می کند که به لطف گرافیک بالایبازی، اکشن خارق العاده و تکنولوژی رندرینگ جدید بازی، واقعی تر به نظر می رسند. امیدواریم که دوستداران ورزش و علی الخصوص طرفداران بسکتبال، از این بازی لذت ببرند. منتظر بازی های جدید تر از ایکس پاتوق باشید.



دانلود در ادامه مطلب



Mr. Rezvan بازدید : 212 دوشنبه 20 شهریور 1391 نظرات (0)

سلام دوستان عزیز

من و ارمین دوباره برگشتیم با کلی مطالب و موضوعات جالب جدید

امیدوارم مثل همیشه حمایتمون کنید ونظرات سازندتون رو برای هر چه بهتر شدن

سایت خودتون

www.xpatogh.tk

بزارید هر چی که دوست دارین رو از ما بخواین

با تشکر

مدیران ایکس پاتوق

Mr. Rezvan بازدید : 280 یکشنبه 04 تیر 1391 نظرات (0)


ای علمداری که دستت بوسه گاه مرتضاست
افضل الاعمال حیدر بوسه بر دست شماست
اقتدا بر مرتضی کردند جمع اهل بیت
دست توسرشار از عطر نسیم بوسه هاست
بوسه بر دست تو طعم بوسه بر قرآن دهد
دستهایت آیه های سفره دار هل اتاست
امتیاز بوسه بر دست تو، دست فاطمه است
چونکه مَس آیه تطهیر پاکان را سزاست
صف کشیدند انبیا تاکه خدا رخصت دهد
بوسه بر دستت زنند ، این آرزوی انبیاست
گر خداقسمت کند یک بوسه بر دستت زنیم
ما و نسل ما خدائی تا ابد حاجت رواست
ای که در سجده دو دست و صورتت بر روی خاک
باعث گرمی بازار مناجات خداست
ای که ساعتها میان سجده می گفتی خدا
بنده ای کوچک به درگاه تو گرم التجاست
تا که دست تو به سوی آسمان می شد بلند
حق ندا می داد وقت استجابت بر دعاست
پینه پیشانی ات العفو گو تا محشر است
اشک تو آمرزش ما بندگان پرخطاست
ای که می دادی قسم حق را به نام فاطمه
خاک نخلستان زاشک جاری تو با صفاست
حیف باشد گر فقط از خوشگلی ات دم زنیم
کمترین مدح تو گفتن از رخ و از چشم هاست
گرچه یوسف را خدا از صورت تو خلق کرد
حسن صورت شمه ای از سیرت تو باوفاست
در اطاعت بهترین و در عبادت برترین
دست و چشم تو مطیع پادشاه کربلاست
می توانستی به هم ریزی تمام خصم را
لیک گفتی امر،امر زادهء خیرالنساست
ای برادر بر امامین و عموی نُه امام
عَمّی العباس ذکر دائم آل عباست
مایقین داریم هنگام فرج ای ذوالعلم
بیرق صاحب زمان بر دوش تو صاحب لواست
فوق ایدیهم یداللهی که فرموده خدا
وصف دست توست که بالاترین دستهاست
حضرت سقا مه هاشم، تماشای رخت
کاشف الکرب حسین و زینبین و مجتباست
لقمه لقمه از غذای روز تاسوعای تو
ارمنی گیرد شفا چون سفره ات دارالشفاست
برعلی سوگند ای حیدر جمال علقمه
روز تاسوعای تو روز غدیر کربلاست
روز تاسوعا حوائج را برآورده کنیم
چونکه عاشورا فقط هنگامه شور و عزاست
مادرت ام الفضائل حضرت ام البنین
فاطمه است و دومین همسنگر شیر خداست
مادرِقامت رشید چار سردار رشید
مادر رزمندگان جبهه ی کرب وبلاست
مرتضی خواهان او شد از دعای فاطمه
گوهری نایاب بود و قدردانش مرتضاست
در مدینه می نماید مادری بر زائران
دست پخت فاطمه از دستِ او خوردن بجاست
در فراق قبر زهرا، تربت ام البنین
در مدینه باعث آرامش دلهای ماست
روزگاری که شود آباد گلزار بقیع
بیت سقاخانه ی ام البنین آنجا بپاست
ای برادرهای تو باب الحوائج بر همه
شیعه حتی غافل از این حلقه مشکل گشاست
مادرت وقت سفر فرمود بر اَخوان تو
پاسداری از حریم دخت زهرا باشماست
همچو پروانه به گِرد محملش حلقه زنید
لحظه ای گر دور باشید از حریم او خطاست
این وصیت تا به شهر شام هم پایان نداشت
دید زینب چار سر بر گِرد او حیدر نماست.
یَل به آن گویند که پشتش نیاید بر زمین
تو به صورت بر زمین افتاده ای زهرا گواست

***

ميلاد با سعادت حضرت عباس عليه السلام بر تمام شيعيان جهان مبارك باد

مديران ايكس پاتوق

تبلیغات سایت کلیک طلا

تعداد صفحات : 3

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از قالب سایت راضی هستید؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 259
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 56
  • بازدید ماه : 56
  • بازدید سال : 2,323
  • بازدید کلی : 129,681