loading...
ایــــکس پــاتوق | خفن تریــن و داغ تریــن پاتــوق در ایــنترنــت
Mr. Rezvan بازدید : 1217 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


دانلود بازی هواپیمای جنگی MIG-29 Fulcrum

MIG-29 Fulcrum نام یک بازی جنگی هواپیما است که در آن جت جنگنده Mig به ایفای نقش می پردازد. شبیه سازی این بازی نسبت به نسخه اصلی آن کاملا دقیق صورت گرفته است. در این بازی شما می توانید هواپیماهای دشمن را شناسایی کنید و بوسیله تیرها و راکت های مختلفی که در اختیار شما قرار می گیرد ، آنها را از بین ببرید. در این بازی دوربین ها و تصاویر مختلفی از زاویه های گوناگون گنجانده شده است. این بازی ۱۵ مرحله تک نفره دارد که شما پس از انجام آن می توانید جنگنده خود را فرود و صعود نمایید. بعد از این ۱۵ مرحله ، شما در ۴۰ مرحله به انجام ماموریت های سنگین می پردازید. شما در این بازی می توانید بر فراز آسمان های اوگاندا، تاجیکستان، جزایر کرلیه، بورما، اتیوپی و …. پرواز کنید.

گرافیک این بازی کاملا سه بعدی و نسبت به حجم آن قابل قبول است. بازی را می توانید از لینک های پایین دانلود نمایید.

MiG-29_Fulcrum




لينك دانلود

http://dl.simorghdownload.com/uploads/MIG-29%20Fulcrum.rar







Mr. Rezvan بازدید : 302 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


اتلتیکو مادرید با پیروزی قاطع مقابل اتلتیک بیلبائو، جام قهرمانی لیگ اروپا را به خود اختصاص داد.

دیدار نهایی رقابتهای لیگ اروپا در شهر بخارست رومانی بین دو تیم اسپانیایی اتلتیکو مادرید و اتلتیک بیلبائو برگزار شد که در پایان، اتلتیکو مادرید موفق شد مقابل حریف خود با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسیده و قهرمان این رقابتها شود.در این مسابقه، ابتدا رادامل فالکائو در دقیقه ۷ برای اتلتیکو مادرید گلزنی کرد تا این تیم خیلی زود از حریف خود پیش بیفتد. در دقیقه ۱۹، ورود یکی از تماشاگران به زمین باعث شد چند دقیقه در روند بازی وقفه ایجاد شود. پس از آن، فالکائو یک بار دیگر در دقیقه ۳۴ گل زد تا تعداد گلهای خود و تیمش را به عدد دو برساند.در نیمه دوم، تلاش اتلتیک بیلبائو برای جبران نتیجه بی فایده بود. فالکائو در دقیقه ۸۰ نزدیک بود با زدن گل سوم، در این مسابقه هت تریک کند اما توپ او به تیر دروازه برخورد کرد. پنج دقیقه بعد، دیگو کار ناتمام فالکائو را تمام کرد و گل سوم را نیز وارد دروازه بیلبائو کرد.به این ترتیب، جدال دو تیم اسپانیایی در فینال لیگ اروپا با برتری اتلتیکو مادرید به پایان رسید تا این تیم برگزارکننده جشن قهرمانی خود در شهر بخارست باشد.


Mr. Rezvan بازدید : 299 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

علی کریمی: بعضی ها بیشتر از من عجله دارند/ فعلا خداحافظی نمی کنم

لیگ برتر - وب سایت رسمی علی کریمی نوشت:


علی کریمی گفت که فعلا قصد خداحافظی از فوتبال را ندارد.طی چند هفته گذشته صحبت های زیادی مبنی بر خداحافظی علی کریمی از فوتبال شنیده شده است اما کریمی با تکذیب این مطلب گفت:«من نمی دانم منبع این اخبار کجاست اما برای آنهایی که این مسائل را مطرح کرده‌اند باید بگویم حالا حالاها قصد بازی کردن دارم.»
کریمی در این رابطه افزود: «با اینکه امسال خیلی خوب نبودم اما هنوز می‌توانم بازی کنم و از کسانی که بر این باورند که آماده‌اند، آماده‌ترم. من بعداز بازی با الهلال گفتم که کم کم باید بروم اما برای آن زمان تعیین نکردم ولی ظاهرا بعضی‌ها عجله‌شان از من بیشتر است».کریمی درپایان گفت: «متاسفانه بعضی‌ها بدون اینکه با من صحبتی کرده باشند مسائلی را از قولم مطرح می‌کنند، با این حال اگرخدا بخواهد فعلا قصد بازی کردن دارم.»
بزن به افتخارش سلطان فوتباليستاي ايراني


Mr. Rezvan بازدید : 873 پنجشنبه 21 اردیبهشت 1391 نظرات (0)



بسیاری از افراد هستند که به بازی هایی که سرعت و جنون در آن ها وجود دارد بسیار علاقه مندند. به همین خاطر ما امروز از سایت ای افــ دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Need For Speed Most Wanted را به صورت کاملا کم حجم شده در اختیار شما بازدید کنندگان عزیز قرار داده ایم. داستان بازی از این قرار است که شما مدت زیادی از شهر خود دور بوده اید و اکنون بازگشته اید تا دوباره شهرت خود را بدست بگیرید. در زمانی که شما نبودید شهر به یک منطقه ی جنگی بین راننده ها تبدیل شده و به قسمتهای مختلفی تقسیم شده است. هر قسمت از آن را یک دسته از رانندگان اداره می کنند. هر کدام در منطقه ی خود با شما مسابقه میدهند. در پایان کار نیز با سردسته ی آن ها که قوی ترین و پر سرعت ترین ماشن مسابقه را دارد مسابقه خواهید داد.

اگرچه ممکن است مجبور شوید برای پایان دادن به حاکمیت برخی از آن ها، بجز نشان دادن مهارتهای خود در خیابان، در صحراهای اطراف شهر نیز به رقابت بپردازید. از جمله امکانات تعویض قطعات اتومبیل در این بازی گنجانده شده برای مثال علاوه بر انتخاب یک رینگ ۸ اینچی شما میتوانید با آنالوگ استیک اندازه ی دقیق رینگ را تنظیم کنید تا اندازه ی دلخواهتان شود. واقعا فوق العاده است که تا این حد میتوانید اتومبیل خود را به دلخواه تنظیم کنید. حتی میتوانید باله ی عقب (Spoiler) ماشین را بطور دستی تنظیم کنید و زاویه ی آن را متناسب با سلیقه ی خود تغییر دهید. هرچه در داستان بازی تکنفره جلو میروید، امکانات بیشتری برای ارتقا دادن ماشین برایتان باز می شود.



دانلود در ادامه مطلب


Mr. Rezvan بازدید : 282 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

یکی از قدرتمندترین جنگنده های موجود جهان، هواپیمایF-117، ملقب به «شاهین شب» است.  شاهین شب نخستین هواپیمای رادارگریز (Stealth) است و این خصوصیت مهم آن را از دیگر جنگنده هامانندF-15 متمایز می سازد. تصمیم ساخت این هواپیما در سال ۱۹۶۸ میلادی با دادن مجوز شرکت هواپیماسازی لاکهید مارتین گرفته شد.
این شرکت نیز به سرعت تنها پس از ۳۱ ماه، نخستین پرواز آزمایشی شاهین شب را در ۱۸ ژوئن سال ۱۹۸۱ میلادی در منطقه آزمایشی نوادا به نمایش گذاشت. از میان ۵۹ فروند هواپیمایF-117، نخستین شان در سال ۱۹۸۲ میلادی به نیروی هوایی آمریکا تحویل داده شد و در تابستان سال ۱۹۹۰ میلادی نیز آخرین فروند این هواپیما ساخته شد. به واسطه تکنولوژی رادارگریزی (Stealth) این هواپیما و با استفاده از بمب های هدایت شونده لیزری، شاهین شب توانایی حمله به نقاط بحرانی و غیرقابل نفوذ دشمن را دارد.
نوآوری در طراحی که یکی از شاخص های منحصربه فرد F-117 است توانایی جنگی بسیار بالایی را به این پرنده آهنی داده است. شاهین شب، تک سرنشین و مجهز به دو موتور توربوفن مدلF404 ساخت شرکت جنرال الکتریک است که  تجهیزات گوناگونی را می تواند به کار گیرد و مجهزبه یک سیستم ناوبری و نیز سیستم شکاری ـ رهگیر وایونیک (الکترونیک هواپیما)پیشرفته ای است که کار خلبان را سهل و قدرت عملیاتی آن را افزایش می دهد. آمریکا از این جنگنده نامریی استفاده های بسیار زیادی می برد. هر کجا که احساس کند تجهیزات راداری دشمن قوی و پرقدرت است از شاهین شب برای انجام هرگونه عملیات نفوذی استفاده می کند و با اطمینان  در انتظار شنیدن خبرهای خوش از عملیات شاهین هایش می نشیند.

شاهین شب تنها هواپیمایی بود که توانست در عملیات توفان صحرا  علیه عراق  مجوز حمله به مرکز شهر بغداد را بگیرد.

در این عملیات، آمریکا از ۳۶ فروندF-117 استفاده کرد اما همین چند فروند هواپیما رکوردهای بسیار جالبی را بر جای گذاشتند. به طور مثال از ۲۰۰۰ تن بمب و موشک برای انهدام نیروگاه های برق، پایگاه های نظامی، مرکز رادارهای دفاعی و. . . استفاده کردند، که اکثر آنها بمبهای هدایت شونده لیزری بود. شاهین های آمریکایی در این عملیات حدود ۶۹۰۰ ساعت پرواز داشتند و با توجه به رادارگریز بودنشان به راحتی از تمامی حریم های هوایی عراق و کویت استفاده کردند بدون اینکه هیچ مزاحمتی از سوی رادارهای دشمن را متوجه خود ببینند و خطری حس کنندپس از این عملیات موفق بود که به درخواست ناتو ۲۴ فروند از این هواپیما در سال ۱۹۹۹ میلادی به خدمت دو پایگاه هوایی اروپایی (پایگاه هوایی آویانو در ایتالیا و اشپانگاهلم در آلمان) درآمد. نخستین حمله شاهین شب در ۲۴ مارس ۱۹۹۹ میلادی برعلیه یوگسلاوی ثبت شده است.
این پرنده شب در یکی از شاهکارهای خود که پرواز بدون توقفی از هولومان ،یک پایگاه هوایی در آمریکا، به سمت کویت داشت ۱۸/۵ساعت به طول انجامید و رکوردی برای هواپیماهای تک سرنشین بر جای گذاشت که تا به امروز شکسته نشده است. F-117 این رکورد را مدیون مهندسانی است که قابلیت سوختگیری در هوا را برای این مخلوق شگفت انگیز منظور کردند. علاوه بر این شاهین شب دارای دو محفظه تسلیحاتی است که انواع گوناگونی از موشک ها و بمب های هدایت شونده را می تواند حمل کند و خلبان تنها با فشار یک کلید می تواند سرنوشت یک منطقه یا یک پایگاه نظامی یا یک نیروگاه را تغییر دهد.
این هواپیما در عملیات توفان صحرا در سال ۱۹۹۱ موفق شد با ۱۳۰۰ پرواز، ۱۶۰۰ نقطه و هدف مهم را مستقیماً مورد حمله قرار دهد .

مشخصات:

نوع هواپیما: جنگنده تاکتیکی
شرکت سازنده: شرکت هواپیماسازی لاکهید مارتین
قدرت موتور : ۱۰۶۰۰ پوند برای هر موتور
طول: ۴/۱۹ متر (۶۳ فوت)
ارتفاع: ۹/۳ متر (۱۲ فوت + ۵ اینچ)
فاصله دو سر بال: ۱۳/۲متر (۴۳ فوت + ۱۴ اینچ)
وزن: ۲۳۶۲۵ کیلوگرم (۵۲۵۰۰ پوند)
سقف پرواز: ۴۵۰۰۰ فوت
سرعت: ۶۰۰ مایل در ساعت (سطح دریا) حدود ۰/۹۲ ماخ


محمد حیدری بازدید : 282 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

در حالی آمارها از افزایش وقوع نزاع و جرایم خشن در جامعه حکایت دارد که کارشناسان معتقدند افزایش فقر و بیکاری و تورم از جمله عوامل مهم در رشد جرایم و نزاع طی سال های اخیر در کشور بوده است.در سالی که هموطنان با تورم و مشکلات اقتصادی روبرو بودند بر تعداد مجرمان کشور افزوده شد.

بر اساس آمار های سازمان پزشکی قانونی، تا پایان بهمن ماه سال گذشته، 567 هزار و 315 پرونده نزاع شامل 401 هزار و 637 پرونده مربوط به نزاع مردان و 165 هزار و 678 مورد مربوط به نزاع زنان به پزشکی قانونی ارجاع شده است که در استان های بوشهر، خوزستان، ‌سیستان و بلوچستان، قم، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد و مرکزی با افزایش روبرو بوده است.

سرهنگ رضا غنی لو، عضو هیات علمی دانشگاه علوم انتظامی اظهار داشت: مطالعات جهانی نشان داده تورم و فاصله طبقاتی نقش موثری در افزایش وقوع جرایم به خصوص جرایم خشن دارد. برای نمونه آدم ربائی نقش مستقیمی با فقر و فاصله طبقاتی دارد. انگیزه های این جرم معمولا یک شبه پولدار شدن، آن هم با خشن ترین و ساده ترین روش است. معمولادر جوامعی که تفاوت فقیر و غنی زیاد شود و الگوهای مادی جای الگوهای معنوی را بگیرند، این جرم خودش را نشان می دهد و شروع به رشد می کند.

برخی کارشناسان نیز معتقدند، فقر همیشه منجر به جرم نمی‌شود، اما بررسی‌ها نشان داده‌اند که در طبقه متوسط آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری کمتر از طبقه پایین و اقشار فقیر جامعه است.

دکتر احمدی، آسیب شناس در این باره می گوید: در خانواده‌های فقیر نبود تغذیه مناسب و نامناسب بودن شرایط تحصیلی بستر‌ساز مشکلات بعدی فرزندان این خانواده‌ها است. بیشتر فرزندان طبقه پائین با رها کردن تحصیل به سمت کار رفته و گاهی به دلیل مشکلات مالی و نبود کار مناسب به سمت جرم می روند.

وی افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی ناشی از فقر و تورم باید درآمدها به صورت عادلانه توزیع شود. اغلب این مجرمان پس از دستگیری مدعی می شوند برای انتقام از طبقه مرفه جامعه تصمیم به سرقت گرفته و حق از دست رفته خود را از آنها می گرفتند.یکی دیگر از راه های کاهش جرم از سوی طبقه پائین جلوگیری از مهاجرت روستائیان به شهر است. عدم تأمین نیازهای اساسی خانواده، دوستان ناباب، محیط آلوده و...نیز از عوامل روی آوری فرد به بزهکاری است.

افزایش فقر و درکنار آن افزایش وقوع جرایم باعث شد مسوولان نیروی انتظامی و دستگاه قضا نیز به آن واکنش نشان دهند.

سردار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده نیروی انتظامی با اعلام اینکه نزاع در چند سال اخیر افزایش داشته است تاکید کرد: افزایش نزاع تابع تورم، شرایط جوی و خشکسالی و در برخی از مناطق به علت مشکلات فرهنگی و کاهش آستانه تحمل افزایش یافته است که پیامد این امر بالا رفتن نرخ قتل در کشور است.

وی افزود: یکی از ظرفیت هایی که منجر به وقوع نزاع می شود انتخابات محلی و مجلس در شهرستانها است که منجر به بروز تنش هایی می شود اما به طور کلی آستانه تحمل مردم کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی ضمن توصیه به صدا و سیما برای فرهنگ سازی در این زمینه گفت: صدا و سیما باید فیلمها و برنامه های شاد را افزایش داده و از پخش برنامه های کسالت زا در صورت امکان خودداری کند ضمن اینکه قتل و نزاع در زمان خشکسالی افزایش چشمگیری می یابد.

رئیس کل دادگستری استان البرز هم در اولین کارگاه تخصصی پیشگیری از وقوع جرم و آسیب های اجتماعی گفت: بیکاری، گرانی و تورم از موجبات بسیار مهم وقوع جرم در جامعه است و رفع آنها طبیعتاً بر عهده قوه قضاییه نیست.

مهدوی راد تاکید کرد: پیشگیری از وقوع جرم یک ایده و هدف بسیار بزرگ با ابعاد بسیار گسترده است و با مطالعه ابعاد آن و برشمردن عوامل ایجاد جرم در جامعه مشخص می شود که پیشگیری از وقوع جرم به صورت محض، در حیطه وظایف قوه قضاییه نیست بعنوان مثال اشتغال زایی یکی از وظایف خاص قوه مجریه است و عدم ایجاد اشتغال خود موجب مشکلات عدیده ای در جامعه می شود زیرا بیکاری یکی از علل مهم وقوع انواع جرم در جامعه است و هر چقدر یک انسان با ایمان و با دیانت باشد، شرایط بد زندگانی و فقر او را وادار می کند که به سمت سرقت یا جرایم دیگر برود و از حضرت رسول اکرم (ص) نقل است که "شکم گرسنه ایمان ندارد".

با این وجود به نظر می رسد مشکلات اقتصادی طی سال های اخیر تاثیر زیادی بر روی کاهش آستانه تحمل افراد جامعه به خصوص جوانان داشته است که این موضوع باعث شده در برابر هر کنشی از خود واکنش نشان دهند. پس در گام بعدی نیاز است آستانه تحمل را در جامعه بالا برد که این موضوع ارتباط مستقیمی با رفاه اجتماعی دارد.

محمد حیدری بازدید : 322 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)


 درون خون شما نفوذ کرده،‌ ذهنتان را می‌خورد و در صورتی که مدت زمان زیادی به آن رو نیاورید،‌ دچار وحشت و ناراحتی فراوان خواهید شد،‌ در روزهای خوب می‌تواند مفری از مشکلات روزانه زندگی باشد اما در روزهای بد،‌می‌تواند به مزاحمی غول آسا تبدیل شود که امکان تمرکز بر روی کارها را از شما خواهد گرفت. تصور می‌کنید این علایم مشابه به اعتیاد به چه نوع ماده ای اختصاص دارد؟

این ماده،‌ یا همان پدیده، شبکه اجتماعی "فیس بوک" نام دارد و در صورتی که نگران هستید به استفاده از این شبکه اعتیاد پیدا کرده اید،‌می توانید با انجام یک تست کوچک و بدون درد، به اعتیاد خود پی ببرید.

روزانه بیش از 85 درصد از کاربران فیس بوک وارد این شبکه اجتماعی می شوند که البته گروهی از آنها از این شبکه استفاده ای سالم و معمولی دارند،‌ بخش نگران کننده گروهی است که به استفاده از فیس بوک وابستگی شدید پیدا کرده اند. برای اینکه دریابید شما در کدام دسته قرار دارید این 6 موضوع را درمورد خود ارزیابی کرده و به جواب خود از میان این پنج گزینه: 1=بسیار به ندرت. 2=به ندرت. 3= گاهی اوقات. 4= بارها . 5= در اغلب موارد. امتیاز دهید:

1- مدت زمان زیادی را درباره فیس بوک فکر کرده و یا برای استفاده از آن برنامه ریزی می کنید.

2- احساس می کنید نیاز دارید هرچه بیشتر و بیشتر از فیس بوک استفاده کنید.

3- از فیس بوک برای به فراموشی سپردن مشکلات شخصی استفاده می کنید.

4- تلاش شما برای توقف استفاده از فیس بوک با شکست مواجه شده است.

5- اگر از استفاده از این شبکه منع شوید مشوش شده و دچار مشکل می شوید.

6- به اندازه ای از فیس بوک استفاده می کنید که بر روی تحصیل یا کار شما اثر منفی گذاشته است.

در صورتی که به چهار گزینه از 6 گزینه بالا امتیاز 4 یا 5 را داده باشید، بهتر است بدانید که به فیس بوک معتاد شده اید.

محققان با بررسی مقیاسهای علمی بر روی 423 دانشجو میزان وابستگی آنها را به این شبکه اجتماعی مورد مطالعه قرار داده و دریافتند افراد جوان و زنان،‌به دلیل طبیعت اجتماعی این وب سایت در معرض اعتیاد جدی تری قرار دارند. این محققان نروژی همچنین دریافتند احتمال اعتیاد افرادی با روحیه جاه‌طلبانه که از فیس بوک برای پیشبرد کار و یا تجارت خود استفاده می کنند،‌ بسیار بعید است.

"مقیاس اعتیاد فیس بوک برگن" به کاربران اجازه می دهد تا میزان وابستگی خود را به استفاده از شبکه های اجتماعی به واسطه پاسخ دادن به 6 پرسش که می تواند بازتابی از رفتار آنلاین آنها باشند بسنجند. به این شکل افرادی که به دست کم چهار سوال پاسخ "بارها" و "در اغلب موارد" را داده باشند معتاد فیس بوکی در نظر گرفته می شوند.

این مقیاسها بر اساس عناصر اصلی تست اعتیادی که پزشکان از آن برای شناسایی افراد الکلی و معتاد به مواد مخدر استفاده می کنند،‌طراحی شده اند. به گفته محققان دانشگاه برگن،‌اعتیاد به این شبکه در میان کاربران جوان بسیار بیشتر است. همچنین کاربرانی که دچار اضطراب بوده و یا از امنیت اجتماعی کافی برخوردار نیستند،‌ بیشتر به استفاده از فیس بوک گرایش دارند زیرا این افراد برقراری ارتباط از طریق شبکه را ساده تر از ارتباط چهره به چهره می دانند.

به گفته محققان،‌بشر درحال مواجه شدن با زیرشاخه ای از اعتیاد به اینترنت است که با شبکه های اجتماعی در ارتباط است،‌بعضی از کاربران می‌‌توانند به اندازه اعتیاد به مواد مخدر به فیس بوک معتاد باشند و از این رو این تست ایجاد شده تا این افراد از کاربران عادی فیس بوک جدا شوند.


محمد حیدری بازدید : 305 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)

رئیس سازمان بورس اوراق بهادار با بیان اینکه بانک تات منحل نشده، بلکه ادغام شده است، گفت : این بانک در دو موسسه مالی و اعتباری دیگر ادغام می شود.

علی صالح آبادی در مصاحبه با سیمای جمهوری اسلامی ایران گفت : این ادغام احتمالا به تشکیل بانکی به نام " مردم " منجر می شود و تکلیف سهامداران بانک تات مشخص است و در بانک جدید حفظ خواهد شد.
صالح آبادی افزود : بانک تات در فرابورس حضور دارد و سهامداران آن نگران نباشند.
بنابراین گزارش بانک مرکزی اعلام کرده است : موسسات مالی واعتباری "صالحین" و " آتی" و بانک خصوصی تات در هم ادغام می شوند و بانک جدیدی تشکیل می شود.
بانک مرکزی درباره تامین حقوق سهامداران و سپرده گذاران در این موسسات و بانکها به مردم اطمینان داده است.

محمد حیدری بازدید : 296 چهارشنبه 20 اردیبهشت 1391 نظرات (0)
جام جم آنلاين: آتش‌سوزي در يك فروشگاه زنجيره‌اي سه طبقه در فيليپين 17 كشته برجا گذاشت.

اين آتش‌نشاني سحرگاه روز چهارشنبه روي داد و 17 كارمند اين فروشگاه كه در خواب بودند در آتش سوختند.



سازمان آتش‌نشاني فيليپين اعلام كرد 21 كارمند زن در آتش گرفتار شده بودند كه سه نفر از آنها با پريدن از پنجره طبقه دوم نجات يافتند و يك نفر ديگر هنوز ناپديد است.

مسوولان آتش نشاني اعلام كردند اين افراد به علت غلظت شديد دود نتوانستند در خروج اضطراري را پيدا كنند.


نجات يافتگان اين حادثه گفتند كه به اين علت كه آتش‌سوزي در پي انفجاري شديد آغاز شد، آنها از خواب


بيدار شدند و توانستند به‌موقع فرار كنند. (واحد مركزي خبر)

تبلیغات سایت کلیک طلا

تعداد صفحات : 15

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از قالب سایت راضی هستید؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 259
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 28
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 390
  • بازدید ماه : 390
  • بازدید سال : 2,657
  • بازدید کلی : 130,015