loading...
ایــــکس پــاتوق | خفن تریــن و داغ تریــن پاتــوق در ایــنترنــت
Mr. Rezvan بازدید : 267 دوشنبه 15 خرداد 1391 نظرات (0)

نویسنده : آرمین ( مدیریت کل سابق )  با سلام دوستان

من آرمین هستم ؛ مدتی بود که دوستم ، این جریان افزایش شارژ رو میزنه و من هم چون کار داشتم و در حال ساخت سایت دیگه ای بودم ، نظارتی نداشتم    من از تمامی بازدید کنندگان و کاربران پوزش میطلبم و به دوست خوبم ، محمد حسین هم میگم که نباید به این نظرات توجهی کرد چون که ما در دنیای مجازی دشمنان بسیار زیادی داریم



اقاي محترمي كه نظر ميدي و ميگي عوضي

خط من 0919 پس به زبونه خودت ميگم زررررررررر نزن

من اين روشو از فيس بوك كپي كردم

از اين به بعد من در اين سايت مطلب نميذارم

ببينم كي ميخواد اين همه بازديد داشته باشه

دو روز نبودم بازديد روزانه از 2750 تا رسيد به 600 تا حالا كلا بيخياله اين سايت شدم ارمين جان موفق باشي

خودت جمع كن سايتو اگه اعصابه بعضيا رو داري

خداحافظ دوستان


برچسب ها سايت:ايكس پاتوق ,
مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
تبلیغات سایت کلیک طلا
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    ایا از قالب سایت راضی هستید؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 146
  • کل نظرات : 52
  • افراد آنلاین : 14
  • تعداد اعضا : 259
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 14
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 16
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 36
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 2,303
  • بازدید کلی : 129,661